Segmentera målgrupp


Segmentera din målgrupp

Optimera din hantering av kunddata för att lära känna dina potentiella och existerande kunder. Genom kundsegmentering med dynamiska mallar ser du till att skicka rätt budskap till rätt person. Bygg digitala profiler med progressiva webbformulär och studera vad dina besökare gör online.

Boka en demo för att lära dig mer om poängsättning av kundsegment och annat som kan förbättra ditt företags hantering av kunddata. Hör av dig med frågor på telefon eller e-post!


Övergivna kundvagnar

Påminn kunder om deras övergivna kundvagnar eller erbjud rabatt för att öka antalet konverteringar.

6. Abandoned shopping cart emails

Händelsestyrda kampanjer

Skicka mail automatiskt baserat på förinställda triggers. Du avgör själv om du vill skicka ett vid varje besök på din webbsida, på födelsedagar eller två veckor efter köp.


Poängsättning

Definiera kundsegment genom poängsättning av beteenden och intressen, som sedan kan användas för att trigga kampanjer med personligt och relevant innehåll.

Segmentering

Skapa och förfina kundsegmentering baserat på olika kriterier. Exempelvis ålder, kön, intressen, sökhistorik, enhet, operativsystem eller aktivitet i nyhetsbrev.

7. Event driven campaigns

8. Profile scoring

Dynamiska mallar

Du behöver inte skapa flera mail med liknande innehåll för olika målgrupper. Öka relevansen genom att skicka dynamiskt innehåll. Ange innehållet du vill visa för varje målgrupp och välj annorlunda eller mindre innehåll på smartphones och surfplattor än på bärbara och stationära datorer.

10. Dynamic templates


Redo för nya utmaningar?

Låt oss presentera vår produkt.