Optimera e-postkampanjer


Optimera e-postkampanjer

Du blir egentligen aldrig färdig med en kampanj – det finns alltid något att förbättra. Vare sig det är strategin för dina kampanjer, hur du ska göra dina utskick eller utseendet på dina mallar. Genom att optimera din e-postmarknadsföring förändras allt, med ett förbättrat resultat.

Gör ett splittest eller hitta rätt argument genom att analysera hur dina kunder reagerar eller påverkas av dina e-postutskick.

Du kan även göra en Spam Control för att se huruvida dina mail passerar spamfilter.

Vill du göra kunder av dina besökare? Boka en demo av vår konverteringsoptimering eller hör av dig med frågor på telefon eller e-post.


Splittest

Sluta gissa – börja testa. Gör splittest för e-post genom att skapa två eller flera varianter (med olika innehåll, ämnesrad eller utskickstid). Skicka till en slumpvis utvald del av din adressbok och se vilket meddelande som ger bäst resultat. Det skickar du till resten av adresserna!

18. ab split test

Spam Control

Webpower kontrollerar automatiskt om ditt mail passerar de vanligaste spamfiltren. Till vår hjälp har vi funktionen Spam Control. Om det finns tveksamheter visar vi dig vad som behöver justeras för att optimera din e-postmarknadsföring.


20. compatibility check

E-post som fungerar överallt

Dina mail kommer att se ut precis som du tänkt – överallt. Innan du skickar ser du hur ditt nyhetsbrev ser ut i alla de viktigaste e-postklienterna som Gmail, Hotmail och Outlook. Du kan även förhandsgranska mobila operativsystem som iOS och Android.



Redo för nya utmaningar?

Låt oss presentera vår produkt.