E-postmarknadsföring


E-postmarknadsföring som passar dina behov

I en värld som förändras krävs nya och spännande sätt att använda e-post för att nå dina kunder. Du vet vad du vill uppnå med din e-postmarknadsföring – Webpower är här för att hjälpa dig med smarta nyhetsbrev och automatiserad e-post.

Du som är nyfiken på vår marketing automation är varmt välkommen att höra av dig på e-mail eller telefon. Boka en demo så visar vi upp hur tjänsterna fungerar!


Användarvänligheten är det viktigaste för oss. Oavsett hur komplexa dina behov är.

Användarvänligt

Fördelar

Usability

Användarvänligt

Användarvänligheten är det viktigaste för oss. Oavsett hur komplexa dina behov är.

API

SOAP API

Webpower erbjuder ett väldokumenterat API för alla tänkbara integrationer.

247 support

Support 24/7

Vårt engagerade supportteam ger dig råd och hjälp 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året.

Excellent delivery

Högsta leveransbarhet

Med datacenter i både Europa och Kina är leveransbarheten på topp.

Responsiveness

100% responsivt

Alla program, alla enheter – alltid responsivt.

ISO certified

ISO-certifierat

Webpower är certifierat enligt ISO 9001: 2008 och ISO 27001: 2013. Det är därför bankerna litar på oss.


Intelligent email marketing newsletters

Skapa intelligenta nyhetsbrev

Skapa ditt nyhetsbrev snabbt och enkelt! Välj vilket innehåll specifika målgrupper ska få och gör dynamiska A/B-tester för ökat engagemang. Skicka det sedan snabbt och smidigt!

Vill du använda dynamiskt innehåll? Vi gör det enkelt att skicka externa rekommendationer, recensioner eller de senaste nyhetsartiklarna. Med Webpowers smarta nyhetsbrev får du exceptionell leveransbarhet som tar dig hela vägen till inkorgen.


Livscykelmarknadsföring

Nyhetsbrev är ett utmärkt sätt att skicka ut kampanjer, produktinformation och andra erbjudanden. Men du måste lägga ner tid och kraft för att det ska bli bra. Livscykelbaserad e-mail är marketing automation med schemalagda meddelanden. De skickas när någon uppfyller ett visst krav. Det kan vara ett välkomstbrev när någon börjar prenumerera, ett försök att få någon tillbaka till en övergiven kundvagn eller en riktad kampanj.

Dessa kampanjer ger bra resultat, eftersom de är relevanta för mottagarna.
Läs mer.

Lifecycle marketing


Redo för nya utmaningar?

Vi vill gärna visa hur vår lösning kan förenkla för din organisation.